سوالات متداول

  1.  آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟  بله ، در فروشگاه ……. هم خرید اینترنتی و هم خرید حضوری امکان پذیر است .
  2. در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟ سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
  3. چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین ….. وجود دارد؟ فروشگاه ……. دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
  4. آیا کالاهای موجود در …… گارانتی دارند؟ بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.
  5. چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟ تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.
  6.  آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟ بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.
  7. زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟ فروشگاه ……. با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالامکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها به دلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.
  8. سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟ سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.
خانه
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من